torsdag 12 februari 2009

Gryyym dag - Jag kanske var snall mot ngn?

Detta har verkligen varit en av mina battre dagar pa lange. Produktiv, rolig o allmant knasig. Dagen borjade med att jag glomt satta mobben pa vackning igar kvall eftersom jag gick ill sangs cirkus 9:15. Efter att ha legat ett tag imorse tyckte jag att nu borde det val anda vara dags o kollade pa klockan vilken visade cirkus 7:15 vilket innebar en forsovning pa 20 minuter. Mina koka-grot-o-packa-o-kl-pa-mig-samtidigt-super-hero-powers gjorde dock att jag kunde komma till skolan i tid. Dock hade jag konstigt nog grymt ont i vanster kna sedan lopning tva dagar i rad (eftersom de satans pluggraderna trollade bort all fin sno). Jag master ungefar sett ut som en skadeskjuten gnu nar jag halvsprang till skolan. 

Grym franskalektion i morse, kanns verkligen som o
m jag kommit in i det, forstar det mesta nu faktiskt, vi fick bland annat skriva en kontaktannons och trana infor vart forsta orala test imorgon. Sedan var det dags for Solar Thermal Engineering (solfangare) dar jag nu lyckats skaffa mig en norsk potentiell studiekamrat. Fett bra eftersom den har kursen faktiskt ar overaskande klurig. Vi skall avsluta nasta veckas laxa imorn i ngt program som heter Engieering Equation Solver (tror jag).
Sedan var det dags for traning med min pratpartner infor morgondagens prov pa ett cafe. Man utvecklas minst sagt fort. Fick .aven veta att hon diggade ett band vid namn Blitzen Trapper fran Portland, OR. Allt bra kommer banne mig fran den stan kan inte vanta tills man far aka dit!

Ge mig mer skaggiga oklippta band fran vastkusten!

De skall spela har pa ons och jag har verkligen velat ga lange men inte haft ngn att ga med.. sa n
u ar det dags.. blir fett kul. Sprang aven pa Lukas idag (sag forst hans cykel utanfor en bar)  och sa visade det sig att han satt utanfor. Middag med honom pa lordag och sedan utgang pa first avenue med tyskarna. Imorn ere dags for en aning fodelsedags-keg-kalas. Puuuh dusch o sova nu efter en grym kvall med klattring med riktigt bra flyt (mina fingrar borjar verkligen gilla mig igen efter att jag varit snall mot dem) som till och med gjorde knaet lite mindre ledset. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt att du börjat prata lite flytande franska ;) hur mkt skall du läsa?

Viktor Kamb sa...

Jag talar flytande nu, JA
Jag lasr 5 credits = en lektion varje dag. Sa det e cirkus 45% av alla mina pong denna terminen. Sjukt kul ar det faktiskt.